Pinigai už įsigytus gidus nėra grąžinami, kadangi tai yra skaitmeninis – atsisiunčiamas turinys – grąžinimo politika netaikoma.
Iškilus problemoms naudojantis gide pateikta informacija, pastebėjus netikslumus – prašome informuoti mūsų klientų aptarnavimo skyrių.
Dėl nuolat besikeičiančios aplinkos, negalime užtikrinti visos giduose pateiktos informacijos, tačiau kartu su Jūsų pagalba gidai yra nuolat atnaujinami.
Dėl fizinių prekių grąžinimo informaciją galite rasti pirkimo ir pardavimo taisyklėse – nuoroda.
PRISTATYMO SĄLYGOS
VIRTUALUS PRODUKTAS
- Pirkėjas formuojant užsakymą privalo nurodyti teisingą el. paštą, į kurį bus siunčiamas įsigytas turinys.
- Nurodžius neteisingą el. paštą, Prikėjas privalo informuoti Pardavėją per 24 valandas nuo atlikto užsakymo apmokėjimo, kitu atveju įsigytas turinys nebus išsiųstas Pirkėjui.
- Pardavėjas įsipareigoja po gauto apmokėjimo už produktą Pirkėjo įsigytą turinį pristatyti į el. paštą ne vėliau kaip per 24 valandas.
- Identifikavus puslapio sistemos gedimą, įsigytas turinio pristatymas Pirkėjui gali būti pratęstas iki 72 valandų ar ilgesniam terminui iki kol bus išspręstos sistemos klaidos.
- Įsigytas turinys prieinamas 24 valandas panaudojant nuorodą po sėkmingo užsakymo atlikimo, ar nuorodą gautą į el. paštą. Po 24 valandų įsigytas turinys nebus pasiekiamas, o Pardavėjas pratęsti termino galimybės neturi.
FIZINĖS PREKĖS
- Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą.
- Fizininių prekių pristatymas vykdomas į Omniva paštomatus.
- Pristatymo kaina nustatoma Pardavėjo pagal pristatymo paslaugų tiekėjo esamus tarifus ir įskaitant Pardavėjo prekių pakavimo išlaidas.
- Pardavėjas pasilieka teisę keisti Prekių pristatymo mokestį ir pirkinio sumą. Galiojantys įkainiai yra nurodomi užsakymo formavimo lange taip, kad Pirkėjas turi galimybę su jais susipažinti iki patvirtindamas užsakymą.
- Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 1 – 10 darbo dienų nuo gauto apmokėjimo už prekes. Kitu atveju, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, informavus Pirkėją apie jo užsakytų Prekių trūkumą, pristatymo terminas gali būti pratęstas.
- Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių ir/arba nepriklausomų nuo Pardavėjo, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
- Dėl Pirkėjo kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių įgaliotai kurjerių tarnybai neturėjus galimybių pristatyti prekes, kurjerių tarnyba papildomai derina Klientui tinkamą naują pristatymo laiką. Už nepriimta ir grįžusią prekę pas Pardavėją pinigai nėra grąžinami.
- Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją el.paštu (pridedant nuotraukas), jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.